Cotidiene, parerea mea, proiectele mele, Se intampla in Romania

„Be happy”: – Traiesc ca sa inventez … :)

Nu am mai scris de ceva vreme deoarece am fost foarte prins cu nebunia de accident din articolul dedicat special – lucru pe care l-am facut mai mult pentru a ma scuti pe mine de intrebarile repetate de cei 370 de oameni din lista.

Acest articol îl scriu pentru a va prezenta o ultima gaselniţă a mea, care a fost apreciată de toti care au aflat de ea. De mult mă tot gândeam ce frumos şi relaxant ar fi un site sau blog cu bancuri şi povesti haioase. În perioada cât am stat acasa m+am plictisit enorm şi am pus in aplicare planul. Aşa ca am dat drumu la blogul de bancuri si il gasiti la adresa bancuridebancuri.blogspot.com .  Vă aştept cu drag şi chiar vă rog, când primiţi sau auziţi un banc mişto sau o poveste haioasă, să le trimiteţi pe bancuridebancuri@gmail.com şi veţi fi de mare ajutor, atât mie cât şi cititorilor acestui blog.

Sper că va va fi util şi că il veţi aprecia.

Va doresc un sincer „HAVE FUN!” aici.

Standard

Lasă un comentariu